五毫升同学

狗富贵 互相旺🐶
祝所有的朋友 新年快乐 万事如意
My wish :
All animals are not different from dogs.
Please give them no different love
Let‘s go vegan now !
Bulid a Cruelty-free world.

Next is something I want to be honest with you
No.我也不是一直很积极向上,也会悲观颓废
Yes.有时候我甚至在假装开心
No.我并不是一直吃健康干净的食物
Yes.当然也会吃垃圾食品
No.我的饮食并没有看上去的那么精致
Yes.有时候也会厌倦下厨做饭
Yes.我善于给予别人建议,但自己也会迷茫
Yes.我会犯错误,甚至明知故作
And Yes,this is me,I believe you have right to know who you follow.
这就是我,有缺陷、并非那么有趣、一般开心、有时懒得出奇,疯狂至极、自带反社会人格的女神经
So thanks for taking your time reading my confessions!🙈
Thanks for every thumbs up and following
Happy Chinese New Year❤️

评论

热度(57)

只展示最近三个月数据